جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود
گناوه-امام جمعه بندرریگ گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند باید دستاوردهای انقلاب با جهاد تبیین به مردم بازگو و در جامعه امیدآفرینی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش عصر دوشنبه در همایش «خدمات به توان جهاد» به مناسبت سالروز پیروزی دولت مردمی ایران قوی با تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه (ع) اظهار داشت: امام جواد (ع) در روایتی می‌فرماید «توکل بر خدا در هر کاری نردبانی برای ترقی و پیشرفت است» و اگر کسی خواهان پیشرفت و ترقی باشد باید در مرحله اول به خدا توکل کند.

امام جمعه بندر ریگ افزود: یکی از اهداف مهم اولیا و انبیا الهی همواره این بوده است که مردم را به سمت خداپرستی دعوت کنند و توکل و امید را در جامعه گسترش دهند و این مهمترین راهی است که انبیا الهی دنبال می‌کردند.

وی گفت: انبیا الهی به دنبال ایجاد تحول در جامعه بوده‌اند و این امر مهم از اهداف ارسال پیامبران است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود

وی ادامه داد: امید مهمترین عامل برای ایجاد تحول در جامعه است و مهمترین کار پیامبر (ص) بعد از زحمات شبانه روزی توسعه و گسترش مسئله مهم توکل یعنی امید به آینده است.

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه امید می‌تواند موتور محرکه زندگی بشر و قطب نما باشد، بیان کرد: توکل و حسن ظن به خداوند، اعتماد و توجه به وعده‌های الهی، توجه به نقاط قوت خود، نگاه به ضعف‌های دشمنان از عوامل امیدآفرینی در جامعه است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تحول گرایی را از ویژگی‌های امام راحل (ره) برشمردند و این همان حرکتی که انبیا الهی آن را آغاز کردند.

حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: در شرایط کنونی دشمنان با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف سعی در ناامید کردن مردم به ویژه نسل جوان از آینده انقلاب و ضربه به نظام اسلامی را دارند لذا باید دستاوردها و عملکردها انقلاب با جهاد تبیین در جامعه بیان و نقشه‌های دشمنان را برملا و در جامعه امیدآفرینی کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش‌های مسئولان شهرستان گناوه در این همایش گفت: گزارش عملکردها و فعالیت‌های توسط مسئولان ارائه شد بسیار خوب و امید بخش بود که لازم است این گزارش‌ها در محافل عمومی و از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم رسانده شود.

کد خبر 59034
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار