جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
توسعه متوازن در استان بوشهر دنبال می‌شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: هرچند در گذشته اعتبارات به صورت نامتوازن توزیع می‌شد ولی اکنون توسعه متوازن در استان بوشهر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر دوشنبه در آئین «روز ایمان و امید» به مناسبت سالروز آغاز به کار دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: در گذشته در دیپلماسی از ظرفیتی که داشتیم خوب استفاده نمی‌کردیم و بعضاً دیپلماسی التماسی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ارتباط سران کشورهای مختلف که همسو با سیاست‌های استکبارستیزی ایران هستند، را شاهد هستیم و برخی کشورها خواستار راه‌اندازی سفارت‌شان در خاک ایران هستند.

فرماندار تنگستان ضمن تسلیت به مناسبت وفات امام جواد (ع) خاطرنشان کرد: بحث مهم مبارزه با فساد در این دولت به صورت ویژه دنبال می‌شود و دولت با تمام افرادی که در گذشته با سوءاستفاده از حق و حقوق مردم در سطح کلان و همچنین در خصوص ارز کشور که در محل دیگری هزینه می‌کردند، مبارزه کرده و با سیاست‌های مختلف اجرایی خود، از ادامه این فعالیت‌ها جلوگیری کرده است.

لطفی ادامه داد: مواردی در خصوص زمین‌خواری در تنگستان بود که برخورد شد و آن زمین‌ها قرار است به بخش خصوصی، برای ایجاد یک واحد اقتصادی تحویل داده شود.

وی یادآور شد: ما در گذشته با مشکل کمبود آرد مواجه بودیم چون سهمیه آرد به اشتباه توزیع و در مسائل دیگری به غیر از پخت نان برای مردم صرف می‌شد که با راه‌اندازی سامانه ملی آرد در این دولت، سهمیه‌ها کاملاً مشخص و به صورت عادلانه در بین نانواها توزیع می‌شود.

فرماندار تنگستان افزود: در حال حاضر این روند در تنگستان اجرا شده و توزیع آرد بین نانواها به صورت عادلانه و در یک ساز و کار مشخص و شفاف انجام می‌شود.

لطفی بیان داشت: استان بوشهر همواره در حوزه نفتی و زیربنایی از استان‌های برخوردار محسوب می‌شده ولی در برخی نقاط استان این وضعیت به صورت متوازن شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت و نماینده عالی آن در استان، با پیگیری و نگاهی عدالت‌محور، منابعی که از محل ارزش افزوده و دیگر محل‌ها به استان تزریق می‌شود را به صورت متوازن افزایش داده و همچنین شاهد تخصیص اعتبارات در سراسر استان هستیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ۲۴ نقد و پیشنهاد مختلف را از عزیزان حاضر در این نشست دریافت کردیم که یا در ادامه پاسخ خواهیم داد و یا در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 59037
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار