جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
کشف یک فقره زمین‌خواری در شهرستان گناوه
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین‌خواری در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با زمین خواری اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی در شهرستان گناوه افرادی به صورت غیر قانونی و بدون هیچ گونه دلیل و مدرک قانونی اقدام به ساخت و ساز و تصرف اراضی دولتی در روستای مال قائد از توابع گناوه کرده بودند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک مشخص شد زمین مورد اشاره جز اراضی ملی و دولتی است و ۴۱۰ متر مربع از آن مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌های مأموریت پلیس است، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این شهرستان را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 59044
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار