جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی (ع) آشنا شوند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فخرایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه منصب امامت و ولایت الهی است، اظهار داشت: اهمیت عید غدیر از این بابت است که خداوند آن را بزرگ داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر با تقدیر از همه عوامل برگزاری برنامه‌های غدیر در سال‌های گذشته، افزود: هزینه کردن برای عید غدیر وظیفه‌ای همگانی و در راستای تکریم امیرالمومنین (ع) و جایگاه امامت و ولایت است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع)، بیان کرد: برگزاری حلقه‌های نهج البلاغه خوانی و مسابقه از آن در طول سال به ویژه ایام دهه امامت و ولایت دنبال شود.

فخرایی گفت: برای آشنایی بیشتر نسل امروز با شخصیت امام علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه‌های ویژه عید غدیر برای کودکان و نوجوانان هم برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، تاکید کرد: باید برای حفاظت از طبیعت و اکوسیستم جزایر حفاظت شده، لیدرهای گروه‌های گردشگری توجیه شوند تا شاهد ریختن زباله و ایجاد آلایندگی توسط گردشگران در این مکان‌ها نباشیم.

کد خبر 59063
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار