جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۲ برابر می‌شود
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهرحداقل تا مهرماه ۲ برابر می‌شود که پنج عضو هیئت علمی به تازگی به دانشگاه اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی بعد از ظهر سه شنبه در سومین نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان در سالن شماره ۱ استانداری بوشهر ضمن تقدیر از اهتمام ویژه استاندار در برپایی نشست‌های هیأت امنای دانشگاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط با حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در دوران‌های مختلف فرمایشات بسیاری داشته‌اند و در زمینه این دانشگاه تاکید زیادی دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از تشکیل کارگروه فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و انجام اقدامات مناسب در این راستا خبر داد و گفت: این سومین نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است که با حضور استاندار برگزار می‌شود.

درویشی بیان داشت: پیش از این نیز در ابتدای سال جاری نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران کل استان به میزبانی دانشگاه در راستای پیگیری بیشتر مصوبات هیئت امنا برگزار شد.

 تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۲ برابر می‌شود

وی با اشاره به اهداف این نشست ادامه داد: اهداف ما از این نشست پیگیری مصوبات پیشین هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و بحث و بررسی تأمین تجهیزات مورد نیاز دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ است؛ از آنجا که استان ما به عنوان قطب رشته‌های زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره در میان سایر دانشگاه‌های فرهنگیان نیمه جنوبی کشور محسوب می‌شود.

درویشی اضافه کرد: از جمله چالش‌های ما برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه کمبود فضای آموزشی، اداری، رفاهی، ورزشی و تجهیزات و امکانات متناسب با زمان کنونی در حوزه‌های یاد شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در زمینه افزایش تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر کارهای خوبی انجام شده است و تعداد اعضای هیأت علمی ما حداقل تا مهرماه دو برابر می‌شود که ۵ عضو هیأت علمی به تازگی به دانشگاه اختصاص داده شده است.

کد خبر 59070
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار