شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور در پارس جنوبی راه اندازی شد
بوشهر- نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور با ظرفیت شش تخت در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل سازمان انتقال خون استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح نخستین مرکز انتقال خون صنعت کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه ششم پارس جنوبی همسو با گسترش اقدامات کلیدی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و پیاده‌سازی فرهنگ اهدای خون، نخستین مرکز انتقال خون صنعت کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی را راه‌اندازی کرد.

علیرضا باستین افزود: فرهنگ اهدای خون در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان یک الگو و نماد در وزارت نفت و منطقه پارس جنوبی تبدیل شده است و بر همین اساس امروز در پالایشگاه ششم پارس جنوبی شاهد این دستاورد بزرگ و ارزشمند هستیم.

او اضافه کرد: پارسال بیش از ۸۰ درصد کارکنان و متخصصان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در فرهنگ اهدای خون مشارکت داشتند و در سه ماه نخست امسال نیز با استقرار بیش از ۱۰ پایگاه سیار انتقال خون در پالایشگاه‌های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی این کار نیکوکارانه انجام شد.

باستین گفت: نخستین مرکز اهدای خون در سایت یک این مجموعه و پالایشگاه ششم با بهره‌مندی از ۶ تخت و تجهیزات کامل خون‌گیری و کادر باتجربه و پرتلاش راه‌اندازی شده است و امید داریم در آینده بسیار نزدیک دومین مرکز اهدای خون در یکی از پالایشگاه‌های سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شود.

کد خبر 59107
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار