شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
فضای سبز در شهر بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- شهردار بوشهر با تاکید بر اینکه اتمام به‌موقع پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم شهرداری بندر بوشهر است گفت: فضای سبز در شهر بوشهر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر چهارشنبه در بازدید میدانی خود از پروژه‌های عمرانی بندر بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای باکیفیت پروژه‌ها در موعد زمانی مقرر، تصریح کرد: اتمام به‌موقع پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم شهرداری بندر بوشهر است و بازدید از پروژه‌ها به‌منظور تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

شهردار بوشهر افزود: اجرای پارک لیل از پروژه‌های شهرداری بوشهر با هدف توسعه فضای سبز این شهرک است که اجرای آن اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی گفت: شهرداری بوشهر در راستای توسعه فضای سبز و بالا بردن سرانه فضای سبز در بندر بوشهر، اجرای پروژه‌های متعددی از جمله پارک لیل، باغ بهزاد، فضای سبز ورودی شهر بوشهر و… را در دست احداث دارد.

شهردار بوشهر همراه با معاون عمرانی و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر از پروژه احداث پارک لیل در شهرک نیایش بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه بازدید میدانی خود از پل هوایی عابر پیاده، مقابل بیمارستان شهدای خلیج فارس و راست گرد ورودی شهر نیز بازدید کرد.

کد خبر 59111
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار