شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث ۲ پارک در بوشهر اختصاص یافت
بوشهر- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث ۲ پارک در بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان محبی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد :۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث پروژه‌های پارک ۱۳ هکتاری تنگک سوم و اجرای بخشی از پارک ۱۳۸ هکتاری در محدوده بزرگراه سرتل – تنگک اختصاص یافت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: پارک ۱۳ هکتاری تنگک سوم با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود که اجرای آن سرانه فضای سبز این منطقه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: سرانه فضای سبز بوشهر با احتساب پایگاه‌های نظامی ۶.۷ مترمربع و بدون احتساب این مناطق ۵.۶ مترمربع است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر تصریح کرد: با اجرا پروژه‌های جدید فضای سبز در بوشهر پیش بینی می‌شود سرانه فضای سبز این شهر تا پایان سال جاری به ۷.۵ یا ۸ مترمربع افزایش پیدا کند.

وی افزود: این سازمان در حال حاضر نیز اجرا سه پروژه فضای سبز در پارک لیل، ورودی شهر بوشهر و همچنین باغ بهزاد را در دست اجرا دارد.

محبی اظهار کرد: در خصوص پلاک کوبی درختان نیز سوال زیادی مبنی بر از بین رفتن اطلاعات برخی از درختان قطع شده مانند کنوکارپوس مطرح شده و این در حالی است که با جایگزینی درختان، اطلاعات پلاک‌ها در سامانه بروز رسانی و به صورت مجدد نصب می‌شود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از شبکه آبرسانی فضای سبز بوشهر نیز در حال نوسازی است که اتمام این فرایند پروژه آبرسانی به فضای سبز بوشهر را به شکل چشمگیری بهبود می‌بخشد.

محبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: رنگ آمیزی سازه تقاطع غیر همسطح آزادی نیز از چند روز گذشته آغاز شده که اجرا این پروژه در کنار نورپردازی، نما و جلوه ویژه‌ای به این تقاطع می‌دهد.

کد خبر 59112
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار