شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کاروان حامل سیگار در عسلویه متوقف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان عسلویه سه دستگاه خودروی حامل محموله سیگار قاچاق توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان عسلویه با فعال سازی تمامی امکانات، شناسایی فعالان حوزه قاچاق کالاهای دخانی، توزیع، حمل و نقل، فروشندگان عمده را به صورت ویژه در دستورکار اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: طی اقدامات گسترده اطلاعاتی به صورت نامحسوس مشخص گردید سه دستگاه خودروی سواری اقدام به قاچاق کالاهای دخانی به استان همجوار نموده‌اند.

سردار سوسنی افزود: مأموران در یک عملیات منسجم در خروجی شهر عسلویه مشهور به جاده «آبشار» هر سه خودرو را به صورت هم‌زمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار نخ سیگار کشف شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف را ۱۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه هر سه نفر متهم به مرجع قضائی ذی صلاح معرفی شدند، بیان داشت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد.

کد خبر 59115
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار