شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
اجرای ۹ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر
بوشهر- معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۳۸ میلیارد ریال برای اجرای ۹ پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده است.

علی افرند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال بنیاد مسکن در شهرستان دیر به خبرنگار مهر گفت: در زمینه صدور اسناد مالکیت شهری با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک در سال ۱۴۰۱ در شهرستان دیر ۳۵۰ جلد صادر شد.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین در سال جاری نیز صدور ۵۰۰ جلد سند روستایی و شهری در برنامه این حوزه است که تاکنون تشکیل پرونده این واحدها به طور کامل انجام شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۸ میلیارد ریال جهت اجرای ۹ پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده که هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات ملی ۸,۰۰۰ میلیون ریال جهت اجرای پارک روستای آبکش در این شهرستان اختصاص داده شده که این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع فعال و در حال اجراست.

 اجرای ۹ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها ۴۱ هزار مترمربع در سطح روستاهای این شهرستان اجرای آسفالت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: جهت اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران اختصاص داده شده است. پروژه‌های مذکور شامل بهسازی معابر و دیوار حفاظتی می‌باشد.

کد خبر 59122
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار