شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
تامین آب شرب پایدار از اولویت‌های دولت در استان بوشهر است
بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تأمین آب شرب پایدار از مسائل اولویت دار دولت سیزدهم در استان بود که در همین راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر طرح جهاد آبرسانی را از پروژه‌های مهم استان دانست و گفت: طرح جهاد آبرسانی در ۹ شهرستان و ۲۰۰ روستای استان با اعتبار بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان در حال اجرا است که رفع تنش آبی از جمله اهداف این طرح مهم است

وی با بیان اینکه با اقدامات ترکیبی فنی و اجرایی صورت گرفته در چند سال اخیر، کاهش هدر رفت آب از ۳۸ درصد به ۳۰ درصد رسیده است، افزود: مجوز توسعه شبکه جمع آوری و تأسیسات فاضلاب در مناطق جنوبی شهر بوشهر از جمله اقدامات مهم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به بروز رسانی حقوق کارگران، گفت: کارگران رکن اساسی مجموعه محسوب می‌شوند و ارتقای معیشت و رضایت شغلی این قشر نقش اساسی در ارتقا شاخص بهره وری شرکت دارا است.

وی تصریح کرد: بعد از ۱۵ سال با همت و اهتمام وزارت نیرو در دولت سیزدهم خط انتقال آبرسانی به شهرستان جم تکمیل و به بهره برداری رسید.

عالی با بیان اینکه رهنمودها ی و توصیه‌های نماینده ولی فقیه مورد توجه مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، عنوان کرد: سند توسعه چشم انداز توسعه آب استان بنا به توصیه حضرت آیت الله صفایی تدوین و بازنگری نهایی آن انجام شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت تولیدی آبشیرکن‌های استان را ۱۰۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: ایجاد و توسعه خطوط انتقال شبکه آب، مخازن و افزایش منابع آبی با جدیدت در دستور کار قرار دارد.

عالی ضمن تقدیر و تشکر از ارشادات و حمایت‌های عملی حضرت آیت الله از مجموعه آب استان، از نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر درخواست کرد که در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از طریق تریبون نماز جمعه همانند گذشته مجموعه آب را مورد کمک و لطف قرار دهند.

کد خبر 59124
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار