شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
برنامه‌های روز اطلاع رسانی دینی در گناوه آغاز شد
بوشهر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی دیدار با خانواده شهید در شهرستان گناوه انجام شد.

حجت الاسلام علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی دیدار با خانواده «شهید عابدی» از شهدای شهرستان و از خانواده روحانی انجام شد.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا در مناسبت‌های مختلف از برنامه‌های این اداره و مایه افتخار همه ما مسئولان است اما به این مناسبت توفیقی دست دارد تا با همراهی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان از این خانواده شهید بزرگوار دیدار داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه ادامه داد: عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست خبری با خبرنگاران شهرستان، تقدیر از پرسنل اداره تبلیغات اسلامی، دیدار با روحانی و پیشکسوت تبلیغ آیت الله دشتی. دیدار با امام جمعه گناوه و دیدار با روحانیون تبلیغی از مهمترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است.

کد خبر 59125
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار