شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
نقش و جایگاه شهید بهشتی برای نسل جوان تبین شود
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: شهید بهشتی از شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار انقلاب اسلامی و خاری در چشم لیبرال‌ها و منافقین بود که باید جایگاه و نقش ایشان برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی از شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار انقلاب اسلامی و خاری در چشم لیبرال‌ها و منافقین بود که باید جایگاه و نقش ایشان برای نسل امروز تبیین شود.

استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: قوه قضائیه با اقتدار و قدرت و با اجرای عدالت در جامعه اسلامی، از ارکان غیر قابل انکار نظام است که کارکردی فوق‌العاده مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: قضات و کارکنان دستگاه قضائی در استان بوشهر، در راستای اجرای دقیق عدالت در جامعه اهتمام دارند که تقدیر از این عزیزان امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر بیان کرد: نامگذاری هفته اول تیرماه به نام قوه قضائیه، نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قوه است و امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر دستگاه قضا در مسیر اعتلای نظام اسلامی باشیم.

محمدی زاده با تبریک هفته قوه قضائیه به مدیران و کارکنان خدوم دستگاه قضائی در استان یادآور شد: وحدت و همدلی سه قوه، موجبات پیشرفت روزافزون کشور می‌شود و در استان بوشهر نیز شاهد هماهنگی و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف اجرایی، تقنینی، نظارتی و قضائی هستیم.

کد خبر 59126
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار