یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت هفته قوه قضاییه

دکتر لطف اله علیپور رییس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، دکتر لطف اله علیپور رییس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی را صادر کرد.
متن این پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم سلام

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.
اینجانب و دیگر همکارانم در مجموعه شورای اسلامی شهر خارگ ، ضمن اعلام اخلاص و ارادت خود به ارواح طیبه شهدای عالی‌قدر، مخصوصاً شهید مظلوم و شخصیت جلیل‌القدر مرحوم شهید بهشتی(رضوان‌اللَّه‌علیه) و ۷۲ تن از یارانش، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه قضات و عدالت گستران و تلاشگران عرصه قضا به خصوص رئیس محترم دادگاه و قاضی محترم ، شورا‌ی حل اختلاف، کارکنان و کارمندان خدوم دستگاه قضایی این جزیره تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از خداوند بزرگ، تداوم توفیقات و تأییدات الهی و عزت و سرافرازی روزافزون این مجموعه ارزشمند را در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی¬عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای (دام عزه الشریف) مسألت می نمایم.


لطف اله علیپور
رییس شورای اسلامی شهر خارگ

کد خبر 59168

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار