دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
ادارات دیلم با ستاد اربعین همکاری کاملی داشته باشند
بوشهر- فرماندار دیلم گفت: همه ادارات شهرستان دیلم در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) و همکاری با ستاد اربعین اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان دیلم با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی فقط یک راهپیمایی نیست، اظهار داشت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی و معنوی بزرگی بر ملت گذاشته است.

رئیس ستاد اربعین شهرستان دیلم به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میلیون‌ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به اهل بیت و امام حسین (ع) اظهار می‌کنند که این حضور نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری به دشمنان اسلام است.

فرماندار دیلم افزود: اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که برگزاری با شکوه آن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است و وقتی دشمنان اسلامی هزینه‌های زیادی را برای کم رنگ کردن مراسم اربعین صرف می‌کنند نشان می‌دهد که این مراسم تا چه میزان در جهان اسلام تأثیر گذار است.

اسدی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین اجتماعات در جهان است و برگزاری آن نباید به چشم یک برنامه اداری دیده شود بلکه همتی همگانی است که باید با برنامه ریزی صحیح در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن آن همراه باشد.

وی تاکید داشت: بررسی نقاط ایجاد موکب، ایجاد وضعیت مناسب بهداشتی برای زائرین، تأمین امکانات لازم برای آنان، اسکان و امنیت زوار از مهم‌ترین مباحثی هست که باید دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه که با با حضور رئیس ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر، امام جمعه دیلم، معاون سیاسی فرماندار، بخشداران، رئیس شورای شهر دیلم، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعلام و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

کد خبر 59222
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار