شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۲۰ میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۲۰ میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن بعد از ظهر یکشنبه در آئین توزیع کالاهای مورد نیاز هزار مددجو و جهیزیه نوعروسان اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود.

وی از توزیع هزار قلم کالای مورد نیاز مددجویان این نهاد خبر داد و بیان کرد: به میمنت عید سعید غدیر خم ۲۰ میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اکنون مددجویان به هزار و ۵۰۰ قلم یخچال و هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر گازی نیاز دارند گفت: از خیرین انتظار می‌رود در این عرصه همواره ما را یاری کنند.

روشن با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر یکی از برنامه‌های مهم این نهاد اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی دانست و اظهار داشت: کمیته امداد در راستای آموزه‌های دینی و مذهبی طرح‌های مهمی در جامعه هدف مورد اجرا گذاشته است.

توانمندسازی مددجویان

وی توانمندسازی مددجویان و اشتغال‌زایی آنان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: امسال تسهیلات اعتباری برای اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی به مبلغ ۵۸۲ میلیارد تومان ابلاغ و تخصیص یافته طرح‌های مختلف از جمله دامپروری، پرورش طیور، صنایع دستی، فرش و گلیم، تولید پوشاک، کشاورزی، زنبورداری و پرورش آبزیان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه امسال افزون بر ۵ هزار و ۶۰۰ مددجو از طرح‌های اشتغال‌زایی بهره‌مند می‌شوند گفت: در این راستا مددجویان در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک به کار گرفته می‌شوند.

روشن تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مددجویان را یکی دیگر از مأموریت‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: به میمنت ایام دهه امامت و ولایت و همزمان با عید غدیر ۳۶۳ دست جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی توزیع شد.

کد خبر 59581
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار