یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از اعضای تیم باور جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش و همت اعضای تیم باور هلال احمر در نقاط مختلف استان و روابط عمومی جمعیت، هلال احمر استان در بخش فعالیت‌های رسانه‌ای در سطح کشور حائز رتبه برتر و در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر هم در بین برترین‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه ما به اعضا تیم باور، باور داریم، خاطرنشان کرد: تیم باور (باشگاه آموزش و رسانه) جمعیت هلال احمر استان بوشهر از نیروهای متخصص و کاربلدی تشکیل شده و همین امر انتظار ما را از اقداماتی آتی این مجموعه بیشتر خواهد کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اعضا تیم باور و داوطلبان این تیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل تیم باور، عملکرد و اقدامات هلال احمر استان باید بیش از پیش در فضای رسانه‌ای استان نمود پیدا کند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر بر ضرورت همدلی و تعامل بیشتر تیم باور با روابط عمومی تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری این دو بخش، می‌توان خدمات و اقدامات هلال احمر استان در بخش‌های مختلف را به نحوی شایسته به اطلاع مردم برسانیم.

ایزدپناه گفت: انتظار داریم تیم باور هلال احمر استان، زمینه تعامل و همکاری بیشتر با رسانه‌های استان را برای بیان اقدامات هلال احمر فراهم کند.

وی ادامه داد: بومی سازی فعالیت‌های تیم باور در استان و تهیه و تولیدات سمعی و بصری با کیفیت همراه با خلاقیت در دستور کار اعضا تیم باور قرار گیرد.

فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود

در پایان به پاس تلاش‌های شبانه روزی اعضا تیم باور، از خدمات و اقدامات ایشان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر تجلیل شد.

کد خبر 59619
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار