یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
امروز دشمنان با اسلامی هراسی به دنبال مدیریت افکار دنیا بر علیه مسلمین هستند

امام جمعه جزیره خارگ در نماز جمعه امروز با بیان اینکه : کشور های اروپایی و مقامات آنها که با بی مسئولیتی و عدم انجام وظایف خود و حمایت از مشتی عناصر صهیونیست، شرایط ایجاد این وضعیت را فراهم کردند، بدانند سیلی محکمی از کشورهای اسلامی و جامعه مسلمانان خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های این هفته نماز دشمن شکن خود با بیان اینکه : امروز دشمنان با اسلامی هراسی به دنبال مدیریت افکار دنیا بر علیه مسلمین هستند و با اهانت به مقدسات و قرآن می خواهند نور اسلام را خاموش کنند.

 

خطیب نماز جمعه امروز افزود : تکرار هتک حرمت قرآن کریم و توهین مجدد به مقدسات اسلامی در کشور سوئد را به شدت محکوم می کنیم و مسئولیت کامل عواقب تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه مقامات این کشور می دانیم.


امام جمعه جزیره خارگ تصریح کرد : کشورهای اروپایی مدعی آزادی بیان و حقوق بشر از جمله سوئد بدانند با این نوع از نفرت پراکنی ها نمی توانند انس و توجه بیش از پیش جهانیان به معارف الهی و اسلامی و حقایق قرآن را متوقف کنند‌.


ایشان افزودند : اینگونه نفرت پراکنی ها اگر کنترل نشوند، دامن مدعیان دروغین ارزشهای انسانی را خواهد گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین کارگر با تاکید بر اینکه :  کشور های اروپایی و مقامات آنها که با بی مسئولیتی و عدم انجام وظایف خود و حمایت از مشتی عناصر صهیونیست، شرایط ایجاد این وضعیت را فراهم کردند، بدانند سیلی محکمی از کشورهای اسلامی و جامعه مسلمانان خواهند خورد.

کد خبر 60307

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار