شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان بوشهر از برگزاری المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازدرهوا عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ورزشی اظهار داشت: علاقمندان تا ۲۱ مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب تابعه اقدام کنند.

وی بیان کرد: این المپیاد در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود؛ رشته‌های ورزشی برای آقایان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.

وی به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اشاره و بیان کرد: تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۵ سال سن (برای خانم‌ها) هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی بوشهر افزود: علاقمندان از یکم لغایت ۲۱ مردادماه به مدت سه هفته فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون‌های بازنشستگی کارگری و کانون‌های بازنشستگان همکار ثبت‌نام کنند.

بازدرهوا ادامه داد: این المپیاد بر اساس خط مشی‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان برای بالا بردن روحیه و نشاط این قشر از مخاطبان و افزایش سلامتی آنها همه ساله برگزار می‌گردد.

کد خبر 60485
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار