شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
انجام تمهیدات ترافیکی ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا در بوشهر
بوشهر- رئیس پلیس راهور استان بوشهر از آمادگی پلیس برای ارائه خدمات ترافیکی در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جابر پاپری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه پلیس راهور فراجا مبنی بر ارائه خدمات ترافیکی به منظور تسهیل در شدآمدی و بررسی صحنه تصادفات رانندگی و همچنین انسداد معابر منتج به محل برگزاری مراسم عزاداری، آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه در آماده باش کامل بوده و در این راستا پلیس راهور در آمادگی کامل در خدمت شهروندان خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: از عزاداران حسینی می‌خواهیم در خصوص نحوه تردد و توقف در سطح معابر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به تذکرات و دستورات پلیس راهور توجه کافی و لازم را داشته و از هر گونه رفتار که موجب انسداد معابر و مزاحمت برای سایر شهروندان شود به جد اجتناب کنند.

پاپری تاکید کرد: انتظار داریم مردم در این راستا پلیس راهور را همراهی و کمک کنند تا در این ایام زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

کد خبر 60555
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار