شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تشدید بازرسی از بنگاه‌های مسکن در بوشهر/ ۳۷ واحد پلمب شد
بوشهر- مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از تشدید بازرسی از بنگاه‌های مسکن در این استان خبر داد و گفت: ۳۷ مورد پلمب واحد صنفی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود دستغیبی عصر شنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تا کنون ۶۹ هزار و ۶۸۱ نفر در کل استان نسبت به ثبت نام در طرح سامانه نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۵۶ هزار و ۴۱۳ نفر متقاضیان واجد شرایط هستند، اضافه کرد: تاکنون در استان بوشهر ۱۸ هزار و ۲۹۴ نفر تشکیل پرونده داده‌اند و تأیید نهایی شده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد ۶ هزار و۳۹۱ نفر افتتاح حساب کرده و چهار هزار و ۸۴۴ نفر از این افراد واریز وجه انجام داده اند.

وی افزود: در راستای مصوبات جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک تشکیل شد

دستغیبی با اشاره به اینکه اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن فراجا و بسیج اصناف هستند افزود: این گشت‌ها در حال بازرسی مستمر از بنگاه‌های سطح شهرستان بوشهر است.

وی گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، هزار و ۲۸۹ بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک انجام شده که از این تعداد ۳۱۲ بازرسی در شهر بوشهر بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر ادامه داد: از این تعداد ۲۱۹ متخلف اخطاریه ۱۰ روزه پلمب دریافت کردند و ۳۷ پلمب واحد صنفی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی واحدهای متخلف مجموعاً بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

کد خبر 60841
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار