شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
باندهای سازماندهی شده متکدیان در استان بوشهر شناسایی شوند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باندهای سازماندهی شده در خصوص متکدیان توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و اقدامات قانونی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار استان بوشهر اظهار داشت: بحث تکدی‌گری در تمام جوامع بشری و کشورهای جهان نوعی هنجار شکنی اجتماعی است و همه دستگاه‌ها در تعامل و هماهنگی با هم باید در شناسایی این افراد همکاری کامل داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تمامی دستگاه‌های اجرایی باید هم‌پوشانی لازم داشته باشند.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی و نحوه کمک به افراد نیازمند به وسیله رسانه‌ها و صداوسیما اطلاع رسانی گردد و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ساماندهی متکدیان و کودکان کار استفاده شود.

پورات با اشاره به اینکه دستگاه‌های مرتبط در جمع‌آوری متکدیان با بهزیستی استان همکاری داشته باشند، گفت: امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر هم متکدیان اتباع پاکستانی و افغانی را شناسایی و به بهزیستی اعلام کند.

تجهیز مرکز نگهداری متکدیان

وی خاطرنشان کرد: اداره کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان در خصوص ساماندهی متکدیان و مهارت افزایی و ایجاد اشتغال برای متکدیان و افراد بالای ۱۸ سال برنامه‌ریزی و تلاش لازم داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: باندهای سازماندهی شده در خصوص متکدیان توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و اقدامات قانونی انجام گیرد.

پورات به تجهیز مرکز نگهداری متکدیان به دستگاه اسکن چشمی تاکید کرد و افزود: همچنین راه‌اندازی مرکز نگهداری متکدیان در شهر برازجان با جدیت پیگیری شود و بهزیستی استان تبیین شرح وظایف دستگاه‌های مربوطه در خصوص کودکان کار و متکدیان را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 60884
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار