یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
پیام امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و  به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین کارگر بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه  یادمان شهادت مظلومانه  شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند .

این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرهیختگانی که به واسطه ی آگاهی و شناخت بیشتر از مسایل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک سو و دستیابی آسان به مسئولین و تصمیم گیرندگان امور از سوی دیگر، تاثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می کنند.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی جزیره خارگ صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض کرده و از ایزد منان برای همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا دارد.

محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاوم خارگ

کد خبر 60913

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار