یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
شهدا «بزرگترین خبرنگاران تاریخ»

 حسین«ع» نقش اول بزرگترین حماسه ی تاریخ است، رویدادی که ۱۴۰۰ سال بدون  تحریف ماندگار شد.او بی هیچ سخنی درس می آموزد، مکتب می سازد، روشن می کند و هنوز خون می دهد. خون بهایی که حاصل ظلم ستیزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر : حسین«ع» نقش اول بزرگترین حماسه ی تاریخ است، رویدادی که ۱۴۰۰ سال بدون  تحریف ماندگار شد.او بی هیچ سخنی درس می آموزد، مکتب می سازد، روشن می کند و هنوز خون می دهد. خون بهایی که حاصل ظلم ستیزی است.

 

شهدا «خبرنگاران همیشه زنده»

 

مکتب حسین (ع) پس از رخ داد کربلا ، قلب بسیاری را  آزرد و ظلم به پسر علی (ع) نقل محافل شد، سینه به سینه محفوظ ماند و باعث شد تا کربلا به وسعت تاریخ گسترده شود و این حماسه شگرف در هردوره شهدایی را تقدیم اسلام و عدالت کرد. اکنون هر شهید خود خبرنگار بزرگ و امانت داریست که با جان نثاری درد می زداید، نقل می کند و یاد می دهد. نطق شهید پس از شهادت باز می گردد و هر یک از آنها خود تبیین کنندگانی می شوند که متحول می سازند و راه نشان می دهند. آن ها نماد صداقت و شفافیت تاریخ هستند، گواهان زنده ای که راه حق و باطل را جدا می کنند.

 

رسم خبرنگاری

 

قلم ؛ این گوهر گرانبهای هستی،ارتباط بین زمین و آسمان ، قلم که راه می گشاید می ایستد و بیانش تا ابد ماناست. امروز یکی از بزرگترین امانت داران «قلم» در جامعه خبرنگاران هستند، که باید با صداقت، رعایت اصل انصاف و عدالت ، فروتنی و بی طرفی آگاهی بدهند.در عصر که جنگ رسانه ای و ترکیبی بر دلهای صاف مردم می تازد ، شاید مهمترین رسالت یک خبرنگار دفاع از کیان کشور و احترام به خون مقدس شهدا باشد.

کد خبر 60934

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار