یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
جرات اقدام شجاعانه از ویژگی های منحصر به فرد نیروی های نظامی ایران است.

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های این هفته خود با بیان اینکه : برخی ترس می کنند که آمریکایی ها در منطقه بیایند خطر جنگ به وجود می آید. در حالی که حضور نظامیان و ناو های آمریکایی در خلیج فارس جنگ را منتفی می کند زیرا موشک کروز دریایی ابومهدی با تخریب بالا آماده پذیرایی از آنان هست و تجربه رویایی با ایران برای آمریکا تجربه بسیار تلخی است که تکرار نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های امروز خود در بین نمازگزان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمودند: حرکت امروز شما ثمره شیرین اقدامات و مجاهدات دهه‌های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به‌خصوص ایثار و فداکاری شهیدان سرافراز نیروی دریایی و خانواده‌های معزز آنهاست که باید قدردان همه آنها بود.

 

حجت الاسلام کارگر در بخشی دیگر از تاکیدات خود به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند: این کار شما سطح توانایی‌های نظامی کشور را ارتقاء داد و «ما می‌توانیم» را که بن‌مایه پیشرفت کشور است، در نیروهای مسلح و در ذهن‌ها تقویت کرد. از پیام‌های آیه شریفه «وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» این است که احساس ضعف، تردید و انفعال موجب تشویق دشمن به حمله و اقدام است اما وقتی آمادگی و توانایی ببیند، حساب کار خود را می‌کند.(بیانات)

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ بیان کرد: در روزهای پایانی تیرماه امسال ستاد فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده (سنتکام) اعلام کرد آمریکا علاوه بر ارسال جنگنده‌های اف ۳۵ و اف ۱۶ و ناوشکن مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده، بخشی از نیروهای دریایی ارتش خود را نیز برای مقابله با ایران در خلیج ‌فارس مستقر می‌کند. در چند روز گذشته نیز ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا از ورود بیش از ۳۰۰۰ ملوان و سرباز آمریکایی به غرب آسیا در چارچوب طرحی که پیش‌تر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) آن را اعلام کرده بود، خبر می دهد.

 

وی افزود : آمریکایی ها خوب بدانند ایران اسلامی نسبت به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز و غیرقانونی به‌ویژه در نزدیکی مرزهایش حساس است و در طول سال‌های گذشته نشان داده بر سر امنیت خلیج ‌فارس با کسی تعارف ندارد و آماده برخورد با هر نوع شیطنتی در آب‌های سرزمینی خود است.

 

ایشان بیان کرد: برخی ترس می کنند که آمریکایی ها در منطقه بیایند خطر جنگ به وجود می آید. در حالی که حضور نظامیان و ناو های آمریکایی در خلیج فارس جنگ را منتفی می کند زیرا موشک کروز دریایی ابومهدی با تخریب بالا آماده پذیرایی از آنان هست و تجربه رویایی با ایران برای آمریکا تجربه بسیار تلخی است که تکرار نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام کارگر در پایان تصریح کرد: جرات اقدام شجاعانه از ویژگی های منحصر به فرد نیروی های نظامی ایران است.

 

کد خبر 61026

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار