یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
توجه به ترانزیت و اقتصاد دریامحور، مهم ترین راهبرد خروج از تحریم هاست

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ : توجه به ترانزیت و اقتصاد دریامحور، مهم ترین راهبرد خروج از تحریم هاست واین مهم با جدیت در لایحه برنامه هفتم توسعه باید در عمل مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز خارگ با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان تصریح کرد: مطالبه معظم له از مسولان: با وجود سهم۹۰ درصدی حمل و نقل دریایی در تجارت جهانی، ظرفیت چند هزار کلیومتر مرزهای دریایی و اتصال کشور به دریا در شمال و جنوب کشور، هنوز توجه لازم به دریا وجود ندارد. البته مدتی است حرکتی در این زمینه آغاز شده اما مسئولان باید با طراحی و برنامه‌ریزی، حرکت وسیع‌تری را برای استفاده از فرصت دریا و تأمین منافع ملی آغاز کنند.

 

حجت الاسلام کارگر در تحلیل بیانات معظم له تصریح کردند : در کنار اقتصاد دریا پایه، توجه به تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، نیاز به هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید صنایع کوچک هستیم و این مهم نیازمند آموزش، توانمندسازی و حمایت از نیروی انسانی و تامین مالی و بازار فروش است

 

همچنین افزودند:  توجه به ترانزیت و اقتصاد دریامحور، مهم ترین راهبرد خروج از تحریم هاست واین مهم با جدیت در لایحه برنامه هفتم توسعه باید در عمل مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 61027

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار