شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدای شهرستان دشتستان تلاش کنند
بوشهر- فرمانده سپاه جواد ائمه شهرستان دشتستان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدای شهرستان دشتستان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا بناری دوشنبه‌شب در نشست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شبانکاره اظهار داشت: در راستای حفظ و نگهداری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی در شبانکاره صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای ارج نهادن به مقام شهدا و این از خودگذشتگی و فداکاری شهدای گرانقدر باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم و تمام سعی خود را بر جلب رضایت خانواده شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان انجام دهیم.

فرمانده سپاه جواد ائمه شهرستان دشتستان افزود: جا دارد مسئولان شهری و روستایی تغییرات مبلمان شهری و نامگذاری‌ها را مزین به نام شهدا و سردیس این عزیزان کنند و اگر تغییراتی در نظر است با جلب رضایت خانواده این عزیزان بویژه مادر و پدر شهدا باشد.

سرهنگ بناری با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا که از سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند باید به صورت مستمر صورت پذیرد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان افزود: مسئولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک مشکلات آنها را رصد و با مشکلات خانواده‌های شهدا آشنا شوند و تلاش در رفع مشکلات آنها از رئوس برنامه‌های خود باشد.

تکمیل گلزار شهدا

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: دشمن به هر روشی می‌خواهد وحدت و همدلی در جامعه را از بین ببرد ولی باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به خانواده شهدا خصوصاً مادر و پدران شهید از ارزش‌های دفاع مقدس حراست و حفاظت کرد.

حسینی به اهمیت نصب تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس در ورودی شهر و روستاهای بخش تاکید کرد و از شهردار، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها خواست نسبت به این کار ارزشمند اقدام کنند.

وی با اشاره به وجود گلزار مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر شبانکاره و همچنین گلزار شهدا شهر افزود: رسیدگی به این ۲ مکان و تکمیل گلزار شهدای گرانقدر شهر شبانکاره و رفع نواقص تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 61132
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار