شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مردم با پیشرفت‌های حوزه علم و فناوری آشنا شوند
بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید تلاش شود که مردم با پیشرفت‌های حوزه علم و فناوری آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بوشهر در یک جمله ایمان و امید است.

وی اضافه کرد: کارهایی که در این نمایشگاه عرضه شده است کارهایی است که در سطح ملی و بین المللی ارائه شده است که محدود کشورهایی توانایی انجام آن را دارند.

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: در این نمایشگاه واقعاً ایمان به توانمندی وامید به آینده بسیار مشهود است و هر بیننده‌ای را به شگفتی وا می‌دارد.

وی نقش مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی پژوهشی، آموزش، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان را مهم و ویژه بیان کرد دانست و افزود: جوان ایرانی می‌تواند اگر به او فرصت و امکانات و میدان داده شود می‌تواند گره‌های بسیار را باز وحل نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص هوش مصنوعی مطالبی بسیار ارزشمندی را بیان کردند و جهاد دانشگاهی می‌تواند با تشکیل هیئت اندیشه ورز کارهای شاخصی را در این حوزه انجام‌دهد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر ویژه از این اقدامات ارزشمند جهاد دانشگاهی در این مدت کوتاه راه اندازی در بوشهر گفت: سعی شود سیر مجازی این نمایشگاه هم برای عموم‌مردم به نمایشگاه گذاشته شود تا مردم از این کارهای بزرگ که در حوزه علم وفناوری توسط محققان ایرانی در حال انجام است اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 61146
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار