شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
خدمات دولت اطلاع‌رسانی شود/ لزوم تقویت ارتباط مردم و مسئولان
بوشهر- امام جمعه دشتی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مردم و مسئولان گفت: خدمات دولت اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست چهارشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر یکی از تلخ‌ترین حوادث انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: حادثه هشتم شهریور، اگر چه برای امام راحل و انقلاب سنگین بود اما ملت و مسئولان کشور را برای پیمودن صراط مستقیم انقلاب اسلامی، مصمم‌تر کرد. راه و منش و سیره این مردان بزرگ الهی برای همیشه تاریخ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد.

وی افزود: حادثه هشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر معیاری برای شناخت جبهه حق و باطل بود چرا که چهره کریه منافقین و استکبار جهانی را بیش از گذشته به مردم ایران نشان داد.

زاهددوست خاطرنشان کرد: هدف از نامگذاری شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت، آن است که سبک خدمتگزاری آنان چشم و چراغ راه مسئولان و مدیران کشور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مسئولان ما با تأسی از روش و سیره شهیدان رجایی و باهنر به دور از منفعت‌های سیاسی و حزبی، فقط به فکر خدمت رسانی به مردم و تعالی نظام اسلامی باشند، دشمنان در اهداف خود علیه نظام و ملت ناکام خواهند بود.

امام جمعه دشتی گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت قطعاً یک برنامه محوری با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردهای خود دولت است افزود: اطلاع رسانی دقیق و مؤثر خدمات و دستاوردهای دولت لازم است و باید دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم را به صورت دقیق و عینی به مردم منعکس شود.

زاهددوست تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه تبیین عینی خدمات دستاوردهای دولت در مساجد و سایر مجامع عمومی گامی مؤثر در راستای آشنایی مردم با عملکرد دستگاه‌های دولتی است.

کد خبر 61172
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار