شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
چهره واقعی غرب برای نسل جوان معرفی شود
بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: چهره واقعی غرب باید برای مردم ما به‌ویژه نسل جوان کاملاً شناخته شده باشد.

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از منظر رهبر معظم انقلاب، مصدق برای اینکه بتواند با انگلیسی‌ها مبارزه کند و در مقابل انگلیس‌ها بایستد به خیال خودش، رفت سراغ آمریکایی‌ها، با آنها ملاقات کرد، مذاکره کرد و درخواست کمک کرد و به آنها اعتماد کرد و نتیجه تلخی رقم خورد و این آمریکایی‌ها بودند که کودتای بیست و هشتم مرداد را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر با اشاره به ضرورت شناخت زوایای کودتای بیست و هشت مرداد از منظر امام خامنه ای، ابراز داشت: در اندیشه مقام عظمای ولایت، آمریکایی‌ها حتی امثال مصدق که به آنها اعتماد کرد بود را تحمل نکردند و اساساً استکبار جهانی نوکر می‌خواهد، سرسپرده می‌خواهد، تو سری خور می‌خواهد؛ مثل چه کسی؟ مثل محمدرضای پهلوی؛ این جور آدمی می‌خواهند که یک نفری باشد دست بسته و تسلیم آنها؛ آمریکایی‌ها این را می‌خواهند.

هاشمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان عالی سپاه در زمینه دشمن شناسی، افزود: در شرایط کنونی دشمنان ما از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند برای دشمنی علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و ما نباید از کید دشمن غافل شویم و برای رویارویی در ابعاد گوناگون آمادگی داشته باشیم در عین حالی که می‌دانیم خدا با ماست و خدای متعال مکر و حیله آنان را به خودشان بر می‌گرداند و آینده از آن اهل ایمان است.

هاشمی اظهار داشت: دشمن شناسی یعنی اینکه ما بدانیم که غربی‌ها یک روزی رضا خان را بر سرنوشت مردم ما مسلط کردند و چهره واقعی غرب باید برای مردم ما به‌ویژه نسل جوان کاملاً شناخته شده باشد و از عقبه غرب گرایی در ایران مطلع باشیم و فریب ظاهرسازی‌های دشمنان را نخورده و در شناخت و مقابله فکری و گفتمانی با ایادی داخلی آنان اهتمام لازم را داشته باشیم.

کد خبر 61258
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار