شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۴۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان بوشهر مقاوم‌سازی شد
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان بوشهر مقاوم‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت اسمال طرح‌های خوبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۲ سال پنج هزار واحد مسکن روستایی در استان بوشهر باید ساخته شود که سهمیه امسال ما ۲ هزار و ۷۱۱ واحد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به معرفی ساخت مسکن به ۹ بانک بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۳۲۷ مسکن روستایی در هفته دولت امسال در استان بوشهر افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

مقدم افزود: در قالب تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ۴۴۲ واحد مسکن ساخته شده که ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده و ۸۴۴ تن میلگرد و ۴ هزار و ۴۲۰ تن سیمان رایگان در اختیار صاحبان واحدها قرار گرفته است.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی ۴۶ هزار و ۴۵۶ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر بیان کرد: میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان بوشهر به ۶۳ درصد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۶۸ درصدی احداث مسکن روستایی و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر افزود: طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر بدون مشکل در حال انجام است.

کد خبر 61264
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار