شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ با موضوع تقویت بنیاد خانواده تشکیل جلسه داد

حجت الاسلام کارگر رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ : ارتباط و احترام متقابل، تضمین کننده اصالت فرهنگی در خانواده داری است

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین: در چهارمین جلسه شورای فرهنگی عمومی که با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات شهرداری خارگ برگزار گردید.حجت الاسلام کارگر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگی خارگ با توجه به همزمانی این نشست با روز جهانی مسجد فرمودند: مسجد یکی از کانون های فرهنگ ساز از اول بعث تا امروز همواره مورد توجه  قرار گرفته است.


همچنین افزود: مسجد مهمترین مکانی است در اسلام بنا گردید و روز جهانی مسجد فرصت مناسبی است که ما با دیگر نسبت به این جایگاه ارزشمند و بزرگ بیاندشیم و با توجه به کارکرد های مساجد به سمت مسجد طراز اسلامی حرکت کنیم.

 

ایشان با اشاره به مشکلات مساجد بخش خارگ تصریح کردند: آیا مساجد ما در تراز انقلاب اسلامی هستند یا خیر و در حوزه نرم افزار و سخت افزار اکنون مساجد ما با مشکلاتی مواجه هستند که در ذیل نظام مسائل در شورای فرهنگ عمومی به آن خواهیم پرداخت.

 

رئیس شواری فرهنگ عمومی خارگ افزودند: یکی از ریشه اصلی در بحث بنیاد خانواده موضوع اشتغال میباشد، که مشکلاتی مانند طلاق و عدم تشکیل خانواده و عدم ارتباط و احترام متقابل را در پی خواهد داشت.

 

ایشان با تأکید بر خلاصه نشدن مشکلات خانواده ها به مسأله ثروت تاکید کردند: گاهی ثروتمندان نیز دارای احساس فقر هستند و همین کانون خانواده را در تربیت فرزندان و آرامش والدین به چالش کشیده است و تنها راه علاج داشتن فرهنگ خانواده داری و توجه به اصالت خانواده است.

کد خبر 61311

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار