شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در ساعاتی از وقت امروز و فردا، دریا به نسبت مواج و متلاطم است، گفت: طی این مدت دمای هوا در سطح استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز در سواحل و فراساحل جنوبی و فردا در فراساحل شمالی و مرکزی استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت دمای هوا در سطح استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی، افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر. پیش بینی می‌شود.

کد خبر 61362
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار