یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
ایثارگری و شجاعت پزشکان در مبارزه با کرونا فراموش نمی‌شود
بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: دوران اوج بیماری منحوس کرونا، ایثارگری و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با بیماری، با ایجاد امید آفرینی برای مردم و بیماران همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر ظهر پنج شنبه در مراسم تقدیر از جامعه پزشکی خارگ اظهار داشت: تقدس حرفه پزشکی در متون دینی به زندگی بخشیدن به بیمار و رفع آلام و حفظ اخلاق پزشکی با رازداری و توجه ویژه به سوگندنامه پزشکی است.

وی افزود: پیشرفت‌های پزشکی در دوران انقلاب اسلامی با خلاقیت و تخصص متعهدانه پزشکان در نظام سلامت موجب شده است در عرصه‌های تولید انواع دارو، و صنایع پزشکی، تولید اعتبار در غرب آسیا صورت گیرد و اعتماد مردم نسبت به این صنف بیشتر گردد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: مراجعه بیماران از کشورهای مختلف برای درمان، نشان از اعتماد به جامعه پزشکی و تعامل ارزنده با بیماران می‌باشد. دوران اوج بیماری منحوس کرونا، ایثارگری و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با بیماری، با ایجاد امید آفرینی برای مردم و بیماران همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تحسین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را تقدیم مدافعان سلامت کرد و این لوح زرین و افتخار برای جامعه پزشکی ماندگار شد.

کد خبر 61408
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار