سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۲۳ طرح عمرانی و مخابراتی دشتی افتتاح شد
بوشهر- ۲۳ طرح عمرانی و مخابراتی با اعتبار قریب به ۱۴۹ میلیارد ریال در بخش مرکزی و کاکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دشتی ظهر سه شنبه در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دستاوردهای دولت در همه زمینه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح ۱۵ پروژه عمران روستایی در بخش کاکی، هفت طرح مخابراتی و جاده ورودی روستای بندر لاور ساحل است.

علی بحرانی افزود: جاده ورودی بندر لاور ساحلی بعد از ۲ دهه با مشارکت دهیاری مورد بهره برداری قرار گرفت و یکی از آرزوهای مردم در این دولت محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار دشتی همچنین از افتتاح هفت طرح مخابراتی با اعتبار قریب به ۳۸ میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد: ۱۵ طرح عمران روستایی با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال در بخش کاکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بحرانی تصریح کرد: در ۲ سال دولت آیت الله رئیسی توفیقات خوبی در همه زمینه‌ها شاهد هستیم و گشایشی های زیادی در این مدت به دست آمده است.

وی افزود: آزاد سازی پول‌های بلوکه بعد از سالیان سال و افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بعد از ۲۰ سال در دولت ایران قوی گوشه‌ای از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است

بحرانی یادآور شد: متأسفانه دشمنان دوست ندارد مردم ایران خوشحال باشند و زمانی که خبر خوبی در رسانه پخش می‌شود آنها با شایعه پراکنی مطالب دروغ و کذب انتشار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش دارند دولت ایران قوی را یک دولت ناکارآمد جلوه دهند و در این راستا به طور مرتب در حال توطئه و دسیسه هستند که می‌طلبد مردم بیش از گذشته هوشیار باشند.

کد خبر 61654
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار