شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر افزایش چشمگیری دارد
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سال جاری اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر افزایش چشمگیری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای ۳۴۰ برنامه فرهنگی در پنج ماه ابتدایی سال جاری بیان کرد: در قالب این برنامه‌ها ۲۵۰ نفر دانشجو به مشهد مقدس در قالب طرح حامیم اعزام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری جشن ازدواج ۲۰۰ زوج استان در دهه امامت و ولایت مراسم خاطرنشانکرد: در راستای جوانی جمعیت هزار قطعه زمین در استان به مشمولان این طرح واگذار شده است.

اجرای رویداد ردا

وی گفت: همچنین نزدیک به سه هزار دانش آموز استان به اردوی خان‌زنیان برای برگزاری دوره توانمندسازی و طرح یاوران ولایت اعزام شدند که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پورات افزود: یکی دیگر از طرح‌های برگزار شده فرهنگی در استان، اجرای رویداد ردا «روایت دختران ایرانی» برای اولین بار در استان بود که اجرایی شد و کنگره دختران اثرگذار و تجلیل از ۱۰۰ دختر در استان بوشهر برگزار شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی و ایجاد زمینه فروش ملزومات عفاف و حجاب و پوشاک ایرانی اسلامی برای تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی در استان بوشهر بوده است.

پورات به برگزاری چهار نمایشگاه گوهرشاد برای حمایت و معرفی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های آموزشی با موضوع عفاف و حجاب توسط ستاد فرهنگی، جهاد تبیین و اطلاع رسانی در سطح استان به صورت مسابقه بزرگ کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در حال برگزاری است.

کد خبر 61781
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار