دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
اجرای ۲۳ زمین ورزشی در شهرستان دشتی
بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر ۲۳ زمین ورزشی در شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی و شهرستانی شروع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی صبح پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در همه حوزه‌ها بویژه ورزش شاهد هستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر ۲۳ زمین ورزشی شروع و یا در دست اجرا است که با تکمیل آنها تحولات خوبی در حوزه ورزش شاهد خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش، راه و ورزش در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که این اقدامات در شرایطی رقم می‌خورد که کشور دچار شدیدترین تحریم‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و راهداری در اختیار نماینده است که برای پروژه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان توزیع شد.

کرمی یادآور شد: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم و هیچ گاه خودمان گرفتار حواشی نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود.

کد خبر 61865
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار