دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
میزان رطوبت هوا در استان بوشهر همچنان بالا است
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا به‌سبب وزش جریانات مرطوب جنوبی، میزان رطوبت هوا همچنان بالا است.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز و فردا به‌سبب وزش جریانات مرطوب جنوبی، میزان رطوبت هوا همچنان بالا است و پدیده شرجی در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین امروز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در ساعاتی از بعدازظهر تا ابتدای شب، احتمال افزایش ناپایداری‌های محلی و موقت همراه با رشد ابر، وزش باد، رعدوبرق و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

وی گفت: امروز نیز به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد جنوبی، دریا برای ساعاتی مواج خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک، در ساعات عصرگاهی در برخی مناطق مرتفع جنوبی و شرقی استان احتمال افزایش و رشد ابر و ناپایداری‌های موقت جوی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی متر، از اواخر شب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 61868
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار