دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
۱۷ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بوشهر رتبه برتر کنکور شدند
بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۱۷ دانش آموز تحت حمایت این نهاد رتبه برتر کنکور ۱۴۰۲ را در رشته‌های مختلف کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ارزیابی به عمل آمده در کنکور سال جاری ۱۷ نفر از دانش آموزان کنکوری تحت حمایت کمیته امداد بوشهر شامل ۹ دختر و هشت پسر حائز رتبه برتر کنکور در گروه‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی شدند که یکی از این دانش آموزان رتبه ۵۶ رشته انسانی را کسب کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: اغلب این دانش آموزان کنکوری در خوابگاه‌های شبانه روزی کمیته امداد به امر تحصیل پرداخته بودند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال خدمات مختلف تحصیلی از جمله کمک هزینه تحصیلی، برخورداری از خدمات آموزشی و آماده سازی برای کنکور، خدمات تربیتی و پرورشی مانند اردوهای تربیتی و فرهنگی را دریافت می‌کنند.

روشن خاطر نشان کرد: قرار است از این دانش آموزان رتبه برتری کنکور در یک مراسم ویژه با حضور مسئولین تجلیل به عمل آید.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در رابطه با حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموزان تحت حمایت، گفت: ما در خصوص حضور قوی در کنکور با تعدادی از مراکز آموزشی قرارداد بستیم که دانش آموزان مستعد و پشت کنکوری به این مراکز معرفی می‌شوند.

کد خبر 61898
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار