دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می یابد
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه های هواشناسی افزایش رطوبت و شرجی هوا برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر همراه با وزش باد نسبتاً شدید احتمال خیزش گرد و خاک در برخی نقاط استان بوشهر مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت روز یکشنبه با جنوبی شدن جریانات، افزایش رطوبت و شرجی هوا برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه طی امروز تا روز دوشنبه به سبب وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات، سواحل و فراساحل استان مواج خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، امروز بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا روی دریا تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، به تدریج از بعد از ظهر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 61899
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار