دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
موکب درمانی جم به ۱۶ هزار زائر حسینی خدمات رایگان ارائه کرد
بوشهر- مسئول بسیج جامعه پزشکی جم گفت: موکب درمانی جم در عمود ۹۱۲ مسیر نجف به کربلا به ۱۶ هزار زائر اربعین حسینی خدمات رایگان درمانی و بهداشتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد رستمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار موکب درمانی جم در ایام اربعین حسینی در کشور عراق، اظهار داشت: موکب درمانی حضرت زهرا (س) جم در عمود ۹۱۲ مسیر نجف به کربلا از تاریخ سوم شهریورماه به مدت ۱۱ روز مستقر شد و خدمات درمانی رایگان به زائرین ارائه کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی جم افزود: در این ایام ۴۰ نفر از کادر بهداشت و درمان شامل پزشک، ماما، پرستار، بهورز و … به‌صورت شبانه‌روزی به زائرین خدمت‌رسانی می‌کردند و ۱۰ تخت بستری نیز در موکب فعال بود.

رستمی بابیان اینکه در موکب درمانی جم به ۱۶ هزار زائر خدمت رایگان ارائه شد افزود: سرم تراپی، تزریقات، پانسمان، اندازه‌گیری قند خون، گرفتن نوار قلب، اندازه‌گیری فشارخون، مانیتورینگ، آتل گیری، گچ گیری، اکسیژن‌تراپی و ماساژ درمانی از جمله خدماتی بود که در این ایام به زائرین اباعبدالله (ع) داده شد.

وی افزود: در این موکب بیش از ۲۰۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی مستقرشده بود.

وی از نجات جان ۲ نفر از زائرین در موکب درمانی جم خبر داد و افزود: در این ایام بیماران بدحال تنفسی و با علائم گرمازدگی نیز خدمات درمانی دریافت کردند و ۱۲ زائر با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی جم خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، بیمارستان توحید، بسیج جامعه پزشکی، موکب حضرت زهرا (س) شهرستان جم و بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در برپایی این موکب درمانی همکاری کردند.

کد خبر 61918
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار