یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در خارگ برگزار می‌شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن در جزیره خارگ برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا دشتی زاده عصر یک شنبه در نشست با رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان بخش ویژه خارگ اظهار داشت: خوشبختانه با هم گرایی و هم افزایی خوب میان وزارت کشور و شورای نگهبان با اتخاذ رویکرد تعاملی بسیاری از مشکلات حوزه انتخابات را پیش‌بینی و در راستای حل آنها تدابیر لازم را اتخاذ شده است.

وی افزود: جلسات مشترک برای آسیب شناسی انتخابات قبل می‌بایست در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین تلاش خواهیم کرد تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن اسفندماه سال جاری در جزیره راهبردی خارگ برگزار شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اجرای دقیق قانون مربوط به انتخابات و تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سایه همدلی و وفاق هیأت‌های اجرایی و نظارت تحقق خواهد یافت، که الحمدالله در این زمینه در جزیره خارگ این همدلی و وفاق به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم نتیجه همراهی و همکاری صادقانه اعضای شورای نگهبان با هیأت اجرایی است، بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی با صراحت کامل نظارت بر چهار انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی را بر عهده شورای نگهبان قرار داده است.

ضرغام ابراهیمی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: شورای نگهبان از ابتدایی‌ترین نهادهای انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این نهاد با حکم امام خمینی (ره) در اسفند ماه ۱۳۵۸ تشکیل و با انتخاب شدن اعضای آن به صورت رسمی از تیرماه سال ۵۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان بخش ویژه خارگ تصریح کرد: شورای نگهبان صیانت از آرای مردم در انتخابات را عهده دار است.

کد خبر 61932
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار