یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر استان بوشهر تمدید شد
بوشهر- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر استانی بوشهر تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری و مشارکت اداره کل انجمن هنرهای نمایشی ایران و با مشارکت و همراهی گروه‌های تئاتری برای ارج نهادن به تلاش‌های هنرمندان استان سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان را در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به درخواست هنرمندان تئاتر مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار، دبیرخانه جشنواره برای استفاده حداکثری گروه‌های نمایشی، این جشنواره را تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.

عباسی اظهار کرد: متقاضیان و گروه‌های نمایشی باید تا تاریخ تمدید شده فرم ثبت نام آمادگی خود را جشنواره به همراه فیلم به دبیرخانه اعلام کنند.

وی اظهار کرد: پوستر جشنواره در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قسمت رویدادها و فراخوان‌های مهم برای مطالعه نکات و شرایط حضور در این رویداد هنری بارگذاری شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت فرم ثبت نام می‌توانند با واحد امور هنری و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تماس و یا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 61956
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار