یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
صدور قرار جلب به دادرسی مقصران حادثه مرکز نگهداری معلولان بوشهر
بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور قرار جلب به دادرسی برای چهار نفر از اعضای مرکز نگهداری از معلولان نیلوفران آبی به علت ضرب و شتم معلولان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرانگیز در مورد برخورد با مقصران پرونده ضرب و شتم معلولانی که در مرکز نیلوفران آبی نگهداری می‌شدند، اظهار کرد: تاکنون برای چهار نفر از اعضای مجموعه شامل مدیر مؤسسه و دو نفر از کارکنان و فرد نگهبانی که معلولان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر توسط بهزیستی استان اداره می‌شود، گفت: از زمان وقوع حادثه تاکنون سه بار شخصاً از مجموعه بازدید کرده‌ام و اکنون این مجموعه به خوبی اداره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در این مجموعه قریب به ۱۰۰ معلول نگهداری می‌شود، گفت: حدود بیست نفر از معلولین به مرکزی در شهرستان کنگان منتقل شده‌اند و سازمان بهزیستی نیز در حال برگزاری مناقصه‌ای است تا بتواند مدیریت این مجموعه را پس از اعتبار و صلاحیت‌سنجی به یکی از مراکز خصوصی واگذار کند.

۱۴ مرداد ماه ویدئویی از کتک زدن کودکان معلول بهزیستی در مرکز نگهداری نیلوفران آبی بوشهر در فضایی مجازی منتشر شد که باعث واکنش مردم شد. در پی انتشار این ویدئو رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از این مرکز بازدید و دستور بازداشت عامل ضرب و شتم معلولان را صادر کرد.

کد خبر 61959
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار