یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
۱۰۰ نفر برای مسکن خود مالکی در تنگستان ثبت نام کردند
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: تاکون بیش از ۱۰۰ نفر جهت ساخت مسکن خود مالکی در تنگستان ثبت نام و تشکیل پرونده داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در جلسه کار گروه مسکن شهرستان تنگستان اظهار داشت: برای جلوگیری از تغییر کاربری، سو استفاده و خرد شدن اراضی کشاورزی در سطح شهرستان نیاز است اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به ثبت املاک مطابق قانون اقدام تا از قطعه قطعه شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات اقتصادی جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان افزود: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باید اسامی افرادی که سند املاک آنها صادر شده به بنیاد مسکن و اداره راه و شهر سازی ارسال کند تا نسبت به ثبت در سامانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمام افرادی که در شهر اهرم درخواست وام مسکن دارند و نیاز است سند آنها ثبت شود، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در یک بازده زمانی مشخص تا آبان ماه سال جاری جهت صدور سند مالکیت این افراد اقدام کند.

وی یاد آور شد: کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان تنگستان نسبت به تعیین تکلیف افراد متقاضی مسکن تحت پوشش خود تا پایان شهریور ماه اقدام کنند.

لطفی بیان کرد: تاکون بیش از ۱۰۰ نفر جهت ساخت مسکن خود مالکی ثبت نام و تشکیل پرونده داده‌اند و با توجه به اینکه سهمیه شهرستان احداث ۱۴۰ مسکن خود مالکی است مسکن و شهر سازی نسبت به معرفی ۴۰ نفر دیگر اقدام کند.

کد خبر 61970
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار