یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
ادارات شبانکاره با آموزش و پرورش همکاری کنند
بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: سازمان‌ها و ادارات شبانکاره با همکاری بیشتر با مجموعه آموزش و پرورش و مدارس شبانکاره به رشد تربیتی، فرهنگی و آموزشی این بخش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی صبح سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره ضمن قدردانی از دهیاران و شوراهای بخش شبانکاره در راستای تعامل و همکاری با مدارس در روستاها، اظهار داشت: آموزش و پرورش سنگ بنا و عامل اصلی رشد و تکامل هر جامعه است بنابراین حساسیت و توجه به این مهم می‌تواند به ما در ساختن آینده بهتر جامعه کمک کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره ضمن انعکاس گلایه مندی مدیران مدارس سطح شهر در خصوص بی توجهی به مدارس شهر شبانکاره از سوی برخی مسئولان و متولیان کار فرهنگی، ضمن تذکر به مسئولان شهری تصریح کرد: انتظار می‌رود سازمان‌ها و ادارات در سطح شهر شبانکاره در راستای وظیفه‌ای که عهده دار هستند، بخش مهم وظیفه خود که رشد و توسعه فرهنگی در شهر است را فراموش نکنند و با همکاری با مجموعه آموزش و پرورش و مدارس شهر به رشد تربیتی، فرهنگی و آموزشی این شهر کمک کنند.

ادارات شبانکاره با آموزش و پرورش همکاری کنند

حسینی همچنین در خصوص خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیان کرد: مطابق آئین‌نامه جدید ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌ها در تعیین وضعیت سرویس مدارس وظیفه خواهند داشت و شهرداری باید مطابق با این آئین نامه عمل کند.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: پس از امتحانات خرداد ماه گرچه دانش آموزان وارد تعطیلات تابستانی می‌شوند اما بخشی از کار آموزش و پرورش که امور مربوط به تهیه کارنامه دانش آموزان، شروع اوقات فراغت تابستانی و کلاس‌های تابستانه، ثبت نام دانش آموزان و سفارش کتب درسی، برگزاری امتحانات شهریور ماه، آماده سازی مدارس در راستای پروژه مهر، ساماندهی نیروها و چندین فرایند مهم دیگر طی سه ماه تعطیل تابستانی صورت می‌پذیرد که نشان دهنده جنبش و تلاش همه این عزیزان در آموزش و پرورش و مدارس دارد.

وی در ادامه گفت: نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود با شروع بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش در این خصوص توجه بیش از پیش داشته باشد.

کد خبر 61972
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار