یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
برنامه حرکت دسته‌جات عزاداری بوشهر در روزهای ۲۸ و ۳۰ صفر
بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر فاطمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عزاداری ارتحال پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ از مسجد توحید تا مصلای جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر تصریح کرد: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار بوشهر و مشارکت هیئت‌های مذهبی همراه با دستجات عزاداری، زنجیرزنی، قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مراسم شهادت امام رضا (علیه‌السلام) همراه با دستجات عزاداری، زنجیرزنی و سینه‌زنی و همراه با قرائت زیارت امام رضا (علیه‌السلام) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ از میدان المپیک، مسجد امام رضا (علیه‌السلام) تا مصلای جمعه بوشهر برگزار شده و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین از فراهم بودن سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۱۰ صبح در تمام نقاط شهر بوشهر، به صورت رایگان از ایستگاه‌های اتوبوس شهری، به عزاداران تا محل برگزاری مراسم و همچنین از مصلای جمعه بوشهر برای برگشت عزاداران در پایان برگزاری مراسم خبر داد.

کد خبر 61981
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار