یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
سواحل استان بوشهر متلاطم می شود/ کاهش رطوبت و شرجی
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده، ضمن کاهش رطوبت و شرجی، سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات جنوبی طی امروز و فردا است، بنابراین در این مدت رطوبت و شرجی هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش بینی می‌شود از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده، ضمن کاهش رطوبت و شرجی هوا، سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، امروز غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت. پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 61987
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار