سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
استفاده از روش‌های نوین آبزی پروری در استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: استفاده از روش‌های نوین آبزی‌پروری همراه با تکنولوژی روز دنیا با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش تولید محصولات شیلاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری با توجه به تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف شیلاتی مانند پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس و استخرهای پیش ساخته و بتنی، ماهیان زینتی، زالو و…، اداره کل شیلات استان آماده است از سرمایه‌گذاران حمایت کند و قدم‌های خوبی در افزایش تولیدات محصولات شیلاتی برداشته شود.

امینی با تاکید بر استفاده بهینه از ۹۳۷ کیلومتر مرز آبی استان بوشهر در راستای اقتصاد دریا محور تصریح کرد: حمایت از کسب و کارهای خُرد در بخش شیلاتی در سطح روستاها بویژه تولید ماهی در استخرهای پیش ساخته و بتنی، پرورش زالو و … می‌تواند نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان و کشور داشته باشد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین آبزی پروری همراه با تکنولوژی روز دنیا مسیری است که به منظور بهره وری بهتر و تولید مناسب می‌توان گام برداشت.

وی به اهمیت مولد عاری از بیماری خاص میگو در تولید میگوی پرورشی اشاره کرد و افزود: نیاز است تولیدکنندگان و واردکنندگان مولدین میگو عاری از بیماری نیز حمایت شود.

کد خبر 62001
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار