دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است گفت: این وحدت و همدلی در استان بوشهر زبانزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار دادستان ویژه روحانیت استان فارس اظهار داشت: در متون فاخر، قضاوت از مشکل‌ترین کارها شمرده شده است و گفته شده بهترین انسان‌ها بعد از معصومین قاضی عادل و دانشمند است بدین معنا که این کار مقام مهمی دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ روحانیت در استان بوشهر افزود: تاریخ روحانیت استان بوشهر تاریخ خاصی است و از ویژگی آن حفظ آبرو است و این سرمایه موجب این شده که روحانیون در عرصه حفظ آبرو تخطی از اموری نکنند که آبروی آنها در خطر باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مساله پیشگیری ابراز داشت: تلاش شود طلاب به قوانین آشنا شوند و عواملی که موجب می‌شود طلبه به خطر بیفتد تذکر داده شود.

وی بر توجه به درس‌های اخلاق تاکید کرد و گفت: در مدارس علمیه استان بوشهر درس‌های اخلاق برقرار است چراکه مساله اخلاق برای طلاب بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مسئله تهاجم به روحانیت به ویژه در فضای مجازی گفت: این تهاجم روز به روز بیشتر می‌شود در این رابطه باید اندیشه جامعه طراحی شود که طلاب مبتلا نشوند و از روحانیت و طلاب صیانت شود.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود مسجد را از شئونات ولایت عنوان کرد و با تاکید بر توجه و حفظ کرامات ائمه جماعات مساجد گفت: صیانت از ائمه جماعات و حفظ کرامات از این قشر لازم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در استان بوشهر وحدت خوبی برقرار است گفت: این وحدت و همدلی در استان بوشهر زبانزد است.

کد خبر 62003
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار